40-årig fra Aakirkeby sigtet for narkokørsel

dato

Fredag aften kl. 23.50 blev en 40-årig mand fra Aakirkeby standset af politiet på Jernbanegade. Manden blev sigtet for at køre bil under påvirkning af amfetamin.

Efter at være blevet anholdt, blev han kørt til Bornholms Hospital, hvor han fik taget en blodprøve.

Kilde: Bornholms Politi