Søndag aften kl. 20.57 blev der indgivet en anmeldelse om en mand, der gik rundt på Nexøvej i Aakirkeby. Flere biler måtte bremse ned for at undvige manden, hvilket skabte trafikale udfordringer.
En patrulje blev sendt til stedet og fik kontakt til manden. Efter samtale med patruljen blev manden sendt mod sin bopæl med besked om ikke at gå på vejbanen fremover.
Kilde: Bornholms Politi