Er du vores nye faglige koordinator af Have- og Stjernehuset
Arbejdstid: 37 timer, fordelt på dagtimer/aften mandag til fredag samt hver tredje weekend eller efter aftale.
Du vil blive faglig koordinator af Botilbuddene Have og Stjernehuset.
Vi har 10 lejligheder i Havehuset og 4 lejligheder i Stjernehuset til voksne mennesker med funktionsnedsættelser.
Du vil få mulighed for tæt sparring med vores faglige koordinatorer på matriklen, samt centerets øvrige faglige koordinatorer.
Personlige kvalifikationer
- Du er selvstændigt tænkende og formår, at gribe de væsentlige fokusområder i det daglige. - Lægge en strategi for udvikling og rykke på det sammen med dine kolleger og leder.
- Du er uddannet pædagog eller har lignende kvalifikationer.
- Du er rummelig og reflekterende, og formår at formidle dine tanker og ideer på inspirerende vis.
- Du trives i en hverdag som veksler mellem det rolige nærvær med brugerne, autismepædagogik og de administrative og fagligt koordinerende opgaver.
- Du er nysgerrig på at indgå i forskelligartede samarbejder i egen nære organisation samt i Center for Familie og Voksenindsatser.
Har det faglige ansvar for:
- Faglig sparring, motivation, støtte samt vejledning i forbindelse med praksis, udvikling, samarbejde og uddannelse.
- Implementering af de faglige handleplaner i samarbejde med kontaktpersonerne.
- KRAP understøttelse
Personaleledelse/administrative opgaver:
- Understøtte kollegaer i forhold til den pædagogiske vision.
- Implementering af udviklingsarbejde.
- Samarbejde om visiteringsforløb og vurdering af ressourcebehov for den enkelte bruger.
- Ad hoc vagtplansarbejde/planlægning og overblik over hverdagen.
I samarbejde med den øvrige ledelse:
- Samskabe, udvikle og implementere den pædagogiske vision på Botilbuddet.
- Udvikle egne faglige og personlige egenskaber og kompetencer, samt støtte op om medarbejdernes udvikling af samme.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Der vil blive indhentet straffeattest ved ansættelse.
Kørekort til personbil er et krav.
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
Praktisk information
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen.
Ansøgningsfrist
19-11-2024
Samtaletidspunkt
21-11-2024
Ansættelsesdato
01-01-2025
Kontaktperson
leder af Stjernehuset, Havehuset og Krid
Susanne Blem Koefoed
56926224 / 30181935
Arbejdssted
Stjernehuset, Havehuset og Kridthuset
Klintebovej 4, 3720 Aakirkeby
En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.
BRK er en røgfri arbejdsplads.
Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Stjernehuset, Havehuset og Kridthuset, Klintebovej, 3720 Aakirkeby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6139865